მანქანის დაკავშირება თქვენს ანგარიშთან და Tesla_ს ოფიციალური მობილური აპლიკაციის დაკავშირება თქვენს მანქანასთან

admin

Administrator
Staff member
ეს არის ერთ-ერთი მთავარი კითხვა, რომელიც აწუხებს Tesla-ს ახალ მფლობელს.

მაგრამ მანამდე, თქვენ უნდა იცოდეთ პასუხი სხვა კითხვაზე: აქვს თუ არა მანქანას აქტიური (არა ვადაგასული) სერთიფიკატები. სერთიფიკატები თავდაპირველად გაიცემა 3 წლით (მოდელ S და მოდელ X) და 2 წლით (მოდელ 3 და მოდელ Y) პერიოდით და შემდგომში ავტომატურად განახლდება. წინაპირობაა, რომ ამ დროს მანქანა უნდა იყოს ონლაინ რეჟიმში.

მეორე პუნქტი - მანქანა უკვე თქვენს სახელზე უნდა იყოს დარეგისტრირებული საქართველოში და თქვენ უნდა გქონდეთ რეგისტრაციის მოწმობა.

მანქანის აპლიკაციასთან დაკავშირება არ არის რთული, მაგრამ ზოგჯერ ამას დიდი დრო სჭირდება. დღეისათვის (2022 აპრილი) ტესლას აქვს მცირე შეფერხება მანქანის ახალ ანგარიშზე გადატანაში.



ნაბიჯი 1.
შექმენით ანგარიში Tesla-ს ვებსაიტზე: . სასურველია, რომ ის მიბმული იყოს ფოსტაზე რომელიმე გლობალურ დომენზე, მაგალითად @gmail.com. ზოგიერთი ელექტრონული საფოსტო სერვისი არის Tesla-ს სპამ/შავ სიაში და მათთან ფოსტა უბრალოდ ვერ აღწევს.

ნაბიჯი 2.
დაწერეთ წერილი ამ ელ.ფოსტის მისამართიდან შემდეგი შინაარსით და არ დაგავიწყდეთ დაურთოთ თქვენი მართვის მოწმობის ფოტო ან სკანირებული ასლი, მანქანის რეგისტრაციის მოწმობება (ორივე მხარე) და პასპორტი. ტექსტი ამ დასკანირებულ დოკუმენტზე უნდა იყოს კარგად კითხვადი, რადგან Tesla იყენებს ბოტს, რომელიც ასოებს ახარისხებს და თუ ვერ ხვდება, რომელი ასოა, მაშინ წერილი მიდის დაუხარისხებელში და შემდეგ მიდის სპამში. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ მისამართი changeofownershipeu@tesla.com აღარ არის ვალიდური.

წერილის ნიმუში:



To: vehiclesupportemea@tesla.com
Subject: Transfer Vehicle Ownership for VIN: <მანქანის VIN კოდი >

Hello!
I've recently bought a used Tesla Model (S,X,3) and would like to transfer it to my account to be able to use the mobile app.

VIN: <მანქანის VIN კოდი >

— Registration certificate, driver's license and a passport of the new owner are attached
— account email: <თქვენი იმაილი>
— home address: Georgia, <თქვენი ქალაქი>, <ქუჩა> <სახლის ნომერი> <ბინის ნომერი>
— phone number: +995<თქვენი ნომერი>

Sincerely yours, <თქვენი სახელი>

არ დაგავიწყდეთ დანართები: მართვის მოწმობის დასკანირებული ასლი, მანქანის რეგისტრაციის მოწმობა ორივე მხარე და პასპორტის (ან პირადობის მოწმობის) გვერდი ფოტოსურათით.

ნაბიჯი 3.
დაელოდეთ!

მანქანის გადაცემის და მოლოცვის ელ. ფოსტის მიღების შემდეგ, დარწმუნდით, რომ თქვენი ავტომობილი ჩანს აპლიკაციაში ონლაინ. თუ ის დამატებულია, მაგრამ მუდმივად ხაზგარეშეა - გაარკვიეთ, რა სჭირს სერთიფიკატებს!

პასუხის გასაცემად 5 სამუშაო დღე აქვთ და ზოგჯერ საქმე 2 კვირით ჭიანურდება. მაგრამ თუ 5 დღის შემდეგ არ მიგიღიათ მილოცვის წერილი, გადადით შემდეგ ეტაპზე.

ნაბიჯი 4a.
პროცესის დაჩქარება. წერილობითი გზა.
Tesla.com ვებსაიტზე აირჩიეთ დიდი ბრიტანეთი, გადადით და გადადით ჩატზე სამუშაო საათებში (გვერდის ბოლოში მდებარე ღილაკი). იქ თქვენ აღწერთ სიტუაციას, ისინი იპოვიან თქვენს წერილს (შესაძლოა სპამში) და რამდენიმე დღეში ყველაფერი დალაგდება.

ნაბიჯი 4b.
პროცესის დაჩქარება. ტელეფონით.
დარეკეთ მხარდაჭერაზე. ტელეფონები აქ: https://www.tesla.com/en_GB/roadside-assistance
ყველაზე ხშირად საქართველოდან ვრეკავთ დიდ ბრიტანეთში +44 0162 845 0660. აუღწერთ სიტუაციას და ისინი თქვენი "თანდასწრებით" წერილს ეძებენ. გაითვალისწინეთ, რომ დიდხანს მოგიწევთ რიგში ლოდინი და თვითონ საერთაშორისო ზარი იქნება დიდი ხნის.
 
Last edited:
Top